بردیا جونمبردیا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

قوقوووووولی

سلام

1390/10/14 8:48
نویسنده : مامی
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من مامان بردیا هستم اینجا میخوام تمام شیرین کاریها و شیطونیهای بردیا رو بنویسم تا وقتی بزرگ شد این مطالب بخونه بدونه چقدر شیطون بوده ومن چقدر دوستش داشتم و دارم ماچقلب این خونه رو من خیلی وقت پیش ها میخواستم درست کنم ولی نشد دلیلش یکی تنبلی من بودنیشخند و دوم هم ازبین رفتن یک سری ازعکسهای بردیا که توی سیستم بودو پریدو هرچه تلاش کردیم بر نگشت ومن تا مدت ها عزادار عکس های از دست رفته بودم گریه 

حالا امیدوارم بتونم زود به زود به این خونه سر بزنم و برای عزیزترینمقلب بنویسم و بگم از کارها و شیطونی ها ودلبریها ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

dp
13 دی 90 18:52
سلام . ملیسا خانم ما درسته که نمی تونه خودش بنویسه و از شما دعوت کنه ، اما بنده از طرف این فرشته آسمونی از شما عزیز ، دعوت می کنم کلبه مجازی ملیسا جوون رو منور کنید . خیلی خوشحال میشم تا از خودتون هم یک یادگاری برای دخترم به یادگار بزارید . منتظرتون هستیم .
مامان بهار
21 فروردین 91 17:36
عزیزم بردیا جونی خیلی با نمکی عسیسم ماچ ماچ به امیر علی جون سر بزن اگه دوست داشتی بیا تا با هم دوست شین و هم رو لینککنیم
مامان علی
24 دی 92 9:07
سلام وبلاگ باحالی داری انشاالله بردیا جونی صحیح و سالم کنار خانوادش باشه عزیزم با نرم افزار recovery my file خیلی راحت عکسا برمیگردن حتی عکسای چند سال پیش که رو سیستم بوده