بردیا جونمبردیا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

قوقوووووولی

بردیا و چهارشنبه سوری

1393/1/27 15:58
نویسنده : مامی
310 بازدید
اشتراک گذاری

 

جشن ٤ شنبه سوری مهد بردیا جونمماچ ٢١ اسفند ماه در باغ یاس سفید برگزار شدمژه اونروز بارون خیلی خیلی شدیدی میبارد طوری که برف پاکن ماشین قادر به حرکت نبودتعجب، با خاله شیماقلب و دائی مجیدقلب ساعت ٤ به باغ رفتیم باغ قشنگی بود مراسم اصلی داخل تالار بود .

برنامه های امسال مهد خیلی متنوع بود مراسم حاجی فیروز ، عمو نارنجی ، بازی برای پدر ها و کلی مراسم جالب و شاد دیگه از خود راضی ....

 گروه رقص محلی هم داشتیم که خیلی زیبا میرقصیدن چشمک

بردیا جونم بوس که همش اون وسط بود با دخترها میرقصید شاکیخندونک

بردیا جونم بوس در حال رپ رقصیدن خندونک

رقص کردی بچه ها خندونک

بعد ازکلی رقص وپایکوبی با آش رشته خوشمزه ازمون پذیرائی کردن خوشمزهخندونک

بارون که تموم شد همه رفتیم توی حیاط باغ مراسم آتیش بازی شروع شد هیپنوتیزمخندونک

بردیا جونم بوس در حال بپر بپر و ذوق فراوان برای فشفشه و آتیش بازی شاکیخندونک

خدا را شکر چشمکچهارشنبه سوری امسال هم به خوبی و خوشی تموم شدبای بای

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان مهلا
26 خرداد 93 13:44
دارم عکستونو نیگا میکنم یسنا شروع کرده به خندیدن میگه نینی سبیه اسمینه(نینی شبیه یاسمینه)منورش دختر خاله مه که حدودا همین سناست و واقعا چشماش به همین درشتیه خوشحال میشم به من سر بزنید
مامان مهلا
26 خرداد 93 13:47
دقت که میکنم میبینم واقعا شبیه دختر خالمه یسنا از من زود تر فهمید دختر خاله تون زنده باشه