بردیا جونمبردیا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

بردیا و ایرانگردی

1393/7/1 9:9
نویسنده : مامی

ایرانگردی ما روز شنبه 22 شهریور آغاز و به مدت یک هفته طول کشید خندونک اولین توقف ما آبیدر شهر سنندج برای نهار بود چشمک بردیا جونم بوسکلی بدو بدو و بازی کرد خندونک

بعد از نهار وقتی که میخواستیم حرکت کنیم ، متوجه روغن ریزی ماشین شدیم تعجب که سریع رفتیم تعمیرگاه خدارو شکر مشکل زیادی نداشت و سریع درست شد آرام

ولی از برنامه ریزیمون عقب افتادیم و مجبور شدیم شب رو سقز باشیم  غمگین ....

روز بعد صبح زود حرکت کردیم به طرف تبریز نهار رو وسط راه خوردیم و ساعت 5 تبریز بودیم . با کمک تبلت بردیا جونم بوسسریع مسیر هتل رو پیدا کردیم خندونک.....

شب همه با هم رفتیم مرکز خریدهای اطراف هتل رو گشتیم چشمک....و لیستی از جاهای دیدنی تبریز رو گرفتیم و برای فردا برنامه ریزی کردیم که کجا ها رو بریم ببینیم زیبا...

صبح روز بعد رفتیم بازار کفاش های تبریز و بازارهای اطرافش رو هم دیدیمزیبا ، بازار تبریز چون توی طرح بود و رفتن به اونجا و جای پارک پیدا کردن سخت بود با آژانس رفتیم و برگشتیم خندونک

عصر هم رفتیم ائل گلی و کلی بدو بدو بازی کردن و بستنی خوردن خندونک

بعد از ائل گلی رفتیم مرکز خرید لاله پارک چشمک مرکز خرید شیکی که هرچی میخواستی توش پیدا میشد ، از شانس خوب ما اکثر جنس ها OFF خورده بود به همین خاطر کلی خرید کردیم مخصوصا برای بردیا جونم بوس

تا من مشغول خرید بودم بردیا جونم بوسیک دور قطار سوار شد البته بازم دلش میخواست خندونک

طبقه بالای لاله پارک شهربازی قشنگی داشت که با بردیا جونم بوس رفتیم و بیشتر بازی هاشو بازی کردیم ....

بردیا جونم بوس عاشق ماشین سواریه اونم از نوع بزرگش خندونک

آخر سر هم موتور سواری کردیم ، ساعت نزدیک 12 بود که با داد و بیداد برگشتیم هتل خندونک

فردا صبح با تبریز خداحافظی کردیم و پیش به سوی شهر توریستی و قدیمی کندوان چشمک

توریست کوچولوی بوس ما خیلی از این شهر خوشش آومده بود خندونک

چون در خونه هاش خیلی کوچولو بود چشمک فکر میکرد آدمهای توی خونه هم خیلی کوچولو هستن خندونک

البته هرچی در زدیم کسی در رو باز نکرد شاکیخندونک

بعد از کندوان پیش به سوی شهر سرعین چشمک بعد از گرفتن هتل و خوردن شام ، بابا پیمان محبترفت استخر و من و بردیا جونم بوس و مامان فرشته محبت رفتیم بازار .....

هتل به مرکز شهر و استخر نزدیک بود به همین خاطر پیاده رفتیم زیبا......

هوای سرعین خیلی خنک بودترسوبردیا جونم بوس با آبپاشی به مردم این سرما رو بیشتر میکرد خندونک

ساعت 1/30 دقیقه بامداد بردیا جونم بوس خسته و خوابالو خواب آلود.....

فردا صبح بعد از این که من و مامان فرشتهمحبت از استخر آب گرم برگشتیم حرکت کردیم به طرف آستارا ، و نهار رو گردنه زیبایی حیران خوردیم خندونک

روی گردنه چندین بار توقف کردیم و عکس انداختیم فندق خوردیم و کلی لذت بردیم خندونک

دم دمای غروب رسیدیم آستارا بعد از گرفتن ویلا و مستقر شدن بدو رفتیم کنار دریا خندونک

بردیا جونم بوس تا آب رو دید از خود بیخود شدو پرید توی آب شاکی

یکی از خصوصیات خوب پسرم بوس این که زود با همه دوست میشه و سریع برای خودش یه همبازی پیدا میکنه خندونک

هوا که کاملا تاریک شد و با سوت آقا پلیسه بردیا جونم بوسرضایت داد که از آب بیاد بیرون شاکی

و تازه شن بازی شروع شد خندونک اون شب تا دیر وقت بیرون بودیم یه چرخی هم توی شهر زدیم ولی هیچی نخریدیم چون جنس هاش اصلا به درد نمیخورد حسود...

بعد از آستارا رفتیم انزلی ویلا گرفتیم و کنار دریا حالشو بردیم خندونک

بردیا جونمبوس از 10 صبح تا 4 بعد از ظهر توی آب بودخندونک

طبق معمول سریع یه دوست پیدا کرد خندونک

ساعت 3 بردیا جونم بوس خسته و کوفته و جزغاله از آب آومد بیرون هیپنوتیزم

بعد از خوردن جوجه کباب دست پخت بابا پیمان محبتدر کنار ساحل رفتیم اسکله انزلی زیبا

بردیا جونم بوس تا قایق دید طاقت نیاورد و رفت سوار شدراضی

بعد از قایق سواری داخل شهر گشتی زدیم و بعدش رفتیم کنار ساحل شب مهتابی و خیلی رومانتیکی بود ، ما هم تا دیر وقت به صدای دریا گوش دادیم و لذت بردیم چشمک

صبح روز بعد که آخرین روز مسافرت بود زود بیدار شدیم رفتیم کنار دریا که طلوع خورشید رو ببینیم چشمک.... واقعا منظره زیبا و دیدنی بود زیبا......

بردیا جونم میخواست دوباره بره توی آب بازی کنه  گیج

بالاخره راضی شد با دریا خداحافظی کنه تا سفر بعدی بای بای، اون روز از جاده منجیل یک سره حرکت کردیم به سوی خونه شب ساعت 9 خونه بودیم سفر خیلی خوبی بود جاهای دیدنی زیادی رو دوباره دیدیم کلی خاطرات قدیمی برای خودم زنده شد آرام......لازم به ذکر که بردیا جونم بوس توی سفر فوق العاده پسر خوبی بودمحبت  نه بهانه ای بگیره نه الکی گریه کنه خلاصه یک آقای به تمام معنا بوس