بردیا جونمبردیا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

قوقوووووولی

بردیا و چهارشنبه سوری

1391/1/21 16:50
نویسنده : مامی
329 بازدید
اشتراک گذاری

امسال چهارشنبه سوری اولین سالی بود که بردیا جونم قلب بیرون میرفت و آتش بازی و فشفشه بازی میدید اول شب کوچه روبروی خونه مامانی خیلی باحال بود،بردیا کلی رقصید وجیغ زد بعدش رفت خونه پرنیان با هم بازی کردن آخر شبم که خاله پری از تهران آمد با پاکان آتش بازی کردن خلاصه شب خوبی بود من خودم که عاشق این رسم ورسومات هستم انشالله که این شب قشنگ به همه خوش گذشته باشه  قلب

 

بردیا در حال فشفشه بازی نیشخند 

 بردیا و پاکان توپولو ماچ

 

بردیا مهربان میشود نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سونیا
21 فروردین 91 18:07
وای وای وای چه عکسای خوشگلی خدا نگهدارش باشه این گل پسر رو به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید
مامان کیان
21 فروردین 91 19:39
سلام مامی بردیا،آدرس وبلاگتو هفته قبل وقتی با بردیای شیرین زبونت اومده بودی خونه مامانم بهم داده بودی،ولی امروز تونستم سری به وبلاگت بزنم وقتی عکسای بردیای خوشگلتو دیدم کلی ذوق کردم ،باید به تو تبریک گفت به خاطر ایدت و کار قشنگی که کردی،راستشو بخوای تصمیم گرفتم وقتی رفتم خونه خودم منم یه همچین کاری رو بکنم.از طرف من بردیا رو ببوس و به همه سلام برسون
بابای ملیسا
21 فروردین 91 21:54
با سلام . ضمن عرض تبریک بخاطر وبلاگ زیباتون . خوشحال میشم به وبلاگ ملیسا سری بزنید و با ثبت یک یادگاری دنیای قشنگش رو خاطره انگیز تر کنید .
خاله
22 فروردین 91 8:17
سلام بردیا جونم ، فداتشم عزیزم .