بردیا جونمبردیا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

بردیا و سفر به تهران

1392/10/24 11:18
نویسنده : مامی

امسال خیلی خوش به حالمونه همش دعوت میشیم تهران نیشخند پنجم دی ماه برامون یه سمینار دیگه گذاشتن مژه این سری دیگه دلم نیومد بردیا جونمماچرو نبرم .... پروازمون روز سه شنبه ساعت 2 بعدازظهر دقیقا موقع خواب بردیاجونمماچ بود چون خوابش میومد، بی حوصله بود به همین خاطر زیاد اذیت نکرد آروم نشست نیشخند

همین که رسیدیم خونه خاله پری قلببپر بپر و شیطونی هاش با پاکان شروع شد نیشخند شب خاله پری مراسم شب یلدا گرفت و از بچه ها کلی عکس انداختیم ولی مثل همیشه عکسها هنوز به دستم نرسیده ناراحتکلافهاون چند روز به خاله پری مهربون قلب خیلی زحمت دادیم من همش بیرون درحال خرید بودم و بردیا جونم ماچخونه میموند . به خاطر آلودگی شدید هوا مدرسه ها یک هفته تعطیل بودن و بچه ها رو نمیشد بیرون ببریم ، سه تائی خونه رو ویرون میکردنمنتظر.... روز 5شنبه هم از 8 صبح تا 6عصر سیمنار طول کشیدنیشخند ....

بلیط برگشت روزجمعه ساعت 8 شب بود  ما ساعت 7 فرودگاه بودیمچشمک ....که اعلام کردن پرواز 40 دقیقه تاخیر داره کلافهبردیا جونم ماچ توی مسیر فرودگاه نیم ساعتی خوابید خواب وقتی رسیدیم فرودگاه اولش کمی کسل بود و حوصله اش سر میرفت خمیازه....

چند دقیقه ای که گذشت حالش جا آومد نیشخندو شیطونی ها شروع شدکلافه اول که کاپشنشو درآورد ، آستین هاشو زد بالا و شروع کرد به لیز خوردن روی سرامیکهامنتظرنیشخند

بعد از نیم ساعتی که نگاه های دیگران خیلی سنگین شده بودهیپنوتیزم جامون رو عوض کردیم و با کلی تشویق و تهدید مثلا نشوندمش روی صندلی کلافهبرای این که حواسش پرت بشه و وقت هم بگذره سه بار دست شوئی رفتیم ،ذرت مکزیکی خوردیم ، ماشین خریدیم و کلی کار دیگه منتظر

تا این که گیت باز شد نیشخند... از لحظه ای که سوار هواپیما شدیم بردیا جونم ماچ با صدای بلند آهنگ چه احساس قشنگی (اندی) رو خونده خجالت با پشت سری ماشین بازی کرده ،با لگد زده به صندلی جلوی و خلاصه بازم کلی شیطونی منتظر....

وقتی رسیدیم و منتظر ساکمون بودیم یه آقای که فکر کنم تموم حرکات بردیا جونم ماچرو توی هواپیما زیر نظر داشته یولخودشه دکتر معرفی کرد و درمورد نحوه یادگیری و خواب بردیا جونمماچ سوال کرد و گفت :بچه ای باهوش و پر انرژی دارین مواظبش باشین چشمکنیشخند منم خجالت خلاصه هر جا که میریم کلی ماجرا ها داریم با این وروجک شیرین دوستداشتنی ماچ