بردیا جونمبردیا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

قوقوووووولی

بردیا و جشن مهد

1391/4/4 15:23
نویسنده : مامی
358 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز      

 

روز ٢٣ خرداد جشن فارغ التحصیلی بچه های پیش دبستانی مهد بود که بردیا جونمماچ توی این جشن شرکت کرد،از چند هفته قبل نرگس جون قلب شروع کرد به شعر تمرین کردن ..... یه سری از شعرها رو آورده بودیم خونه با هم میخوندیم ، همه تو خونه شعر های بردیا رو حفظ شدن نیشخند .... از خوش شانسی من کلافهدقیقا روز ٢٣ خرداد برامون بازرس آومدگریه و من نتونستم مرخصی بگیرم قرار شد ساعت ٢ برم خونه و برای ساعت ٢:٣٠ که جشن شروع میشه توی سالن نمایش باشیم ...  من تازه ساعت ٣ رفتم خونه تا آماده شدیم و رفتیم سالن ساعت ٤ بود ناراحت.....اون شعری که بردیا جونم ماچخیلی دوست داشت کلی هم تمرینش کرده بود (هنوز داره میخونش) رو بچه ها بدون بردیا اجرا کرده بودنندگریه...خیلی ناراحت شدم  ولی چه میشد کرد.عصبانی بردیا جونمماچ رو برای اجرا های بعدی آماده کردیم اول شعر آشپز بود و بعداز چند اجرای دیگه شعر دلقک....

مامانی قلب از اولش باهامون اومد سالن ،نیم ساعت بعد از ما باباپیمان قلب اومد و بعدش عمه پگاه قلب و ارشک کوچولو ماچآومدن...خاله شیما قلب طفلک هم که درگیر کاراش بود نتونست بیاد.ناراحت

برنامه مهد خیلی جالب و متنوع بود بچه ها کلی نمایش و سرود اجرا کردن که قشنگترین نمایش عروسی خاله سوسکه نیشخندبود..... از چند خواننده خوب هم دعوت کرده بودن....خلاصه خوش گذشت هرچند که بردیا جونم ماچحسابی شیطونی کرد،همش روی سن بود و بچه های پیش دبستانی رو که برنامه خداحافظی با مهد رو اجرا میکردن با دقت نگاه میکرد . خیال باطل

 

بردیا رو سِن در حال خواندن شعر آشپز (من روی سن پشت پرده)

                                                   ماچ

 

بردیا و دوستان ......قلب

بردیا در پشت صحنه .......چشمک

اگه گفتید بردیا کجاست؟سوال

پیداش کردید متفکر؟؟؟؟؟؟؟؟

من اینجام .......بای بایخنده

ناظر بین المللی کیفیت از خود راضی

 

بردیا و زهرا........قلب

دلقکها ........خنده

عمه پگاه قلبو ارشک کوچولو ماچزحمت کشیدن با خودشون برای بردیا چندتا کتاب کادئو آورده بودن. چشمک

 

اینم پایان نامه بردیا جونم ماچ

بردیا ١٦ اردیبهشت وارد مهد شد و ٢٣ خرداد فارغ التحصیل شد تعجببچه ام چقدر زحمت کشیدآخ خنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)