بردیا جونمبردیا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

قوقوووووولی

بردیای شیطون

1391/11/1 8:19
نویسنده : مامی
179 بازدید
اشتراک گذاری

 یکی از سرگرمی های جدید بردیا جونم ماچ که چند وقت پیش از شهر کتاب براش خریدم پازل چوبی ٩ تائی ، اولش فکر نمیکردم بتونه بچینش متفکر....ولی بعد از دو بار چیدن با کمک هم الان دیگه خودش به تنهائی میتونه مرتبش کنه چشمک....

البته این پازل نکته خیلی جالبه داره ، همین عکس روش روی صفحه زیری هم هست نیشخند....دائی مجید جون قلب وقتی پازل رو دیدخیلی خندید خندهو معتقده این یه نوع تقلبه ابرو ..... من خودم هم بار اول که دیدم تعجب کردم تعجب....

سرگرمی دیگه بردیا جونم خوندن کتابه قصه (اجباری ) برای من و بابا پیمان شبها قبل از خوابه خیال باطل..... 

کتاب دیگه ای که خیلی دوست داره کتاب حیواناته ..... اسم حیوانات توی کتاب رو میگه البته با شیطونی خاص خودش ، مثلا به کفش دوزک میگه دمپائی دوزک خنده

بردیا جونم ماچ توی اسباب بازی ها ماشین رو به همه چی ترجیح میده نیشخند... اصلا علاقه ای به عروسک هاش نشون نمیده و برای خرید اسباب بازی هیچ وقت عروسک انتخاب نمیکنهناراحت ..... من دوست داشتم با عروسکهاش بازی کنه یا شب پیش خودش بخوابونه لبخندالبته ماشین و موتور توی تختش می بره منتظر....چند شب پیش میخواستم با عروسک هاش آشتیش بدم ، شاید روی روحیه اش تاثیر بذارهابرو... جدیدا کمی خشن شده همش به فکر کشتن و دعوا کردنه  شیطان....

 

 

بهش گفتم: بردیا جونم ماچ به عروسک هات محبت کن .... بغل

یهو محبتش قلمبه شد خنده.........

                                      و

بردیا جونم ماچ عروسکات دردشون میاد ...... میگه :من آقای دکترم خوبشون میکنم بذار عینکمو بذارم نیشخند....

اینجا مثلا اخم کرده خنده......

خیلی دوست دارم عزیزترینم ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)