بردیا جونمبردیا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

قوقوووووولی

بردیا در 33 ماهگی

1391/3/7 16:06
نویسنده : مامی
430 بازدید
اشتراک گذاری

قوقولی جونم ماچ در آستانه سه سالگی بیشتر کارهای شخصی شو خودش انجام میده مثل  بازکردن دکمه و پوشیدن لباس هاش،پوشیدن و درآوردن کفش البته تابستونی،کارهای دستشوی رو تقریبا خودش انجام میده،غذاشو خودش میخوره ،شبها بدون دردسر با یک لالایی زیبایی مادرانه زبانمیخوابه....خلاصه پسرم آقا شده ماچ

عدد ها رو فارسی تا ١٠ و انگلیسی تا ٥ بلده قلب

رنگهای آبی ،قرمز،سفید ،سبز،صورتی طوسی ،سیاه ،زرد ،نارنجی ......رو می شناسه قلب 

ماشینها رو به اسم صاحبش بلده مثلا تمام مزدا ها ماشین بابا و همه ال٩٠های قرمز ماشین دائی سعید هستن ......نیشخند  

شعر یه توپ دارم ،عمو زنجیر باف ،دویدم و دویدم ،جوجه جوجه حنائی،چشم همگی روشن ، بارون میاد نم نم و میخونه....... چشمک

جمله های بامزه ای که جدیدا استفاده میکنه......نیشخند

من لاک پُشت زدم                               من پُشتک زدم

من  میشیندم                                     من بشینم

تَصادُص نگیری                                    تصادف نکنی

 لولو میخوام بودورم                             زردآلو میخوام بخورم

 اَخ مَخک میخوام                                 یخمک میخوام

کفش اِستُورتِ میپوشم                      کفش اسپورت میپوشم

 بی لخت اومدم                                 بدون لباس اومدم

 بی پا آومدم                                      بدون کفش آومدم

زائو های منم بزرگه                            بازو های منم بزرگه

سبیلم میسوزه                            پشت لبم میسوزه(بعدازخوردن پرتغال)

من عیب شدم                                    من لخت شدم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله شیما
7 خرداد 91 15:58
بردیا جونم قربون این صحبت کردنت برم .عزیز دلم
در انتظار مهدی یار
19 تیر 91 21:03
از خنده مردم.جانم...بی لخت اومدم....وای خدا.دوستت دارم.بوووس