بردیا جونمبردیا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

قوقوووووولی

روز پدر مبارک

1391/3/22 9:15
نویسنده : مامی
285 بازدید
اشتراک گذاری

دلم برای کسی تنگ است که بامهربانی بی پایانش مرا در عشقش غرق می کرد....

دلم برای کسی تنگ است که تنم آغوشش را می طلبد...

دلم برای کسی تنگ است که دستانم دستان پر مهرش را می طلبد...

دلم برای کسی تنگ است که سرم شانه هایش را آرزو دارد...

دلم برای کسی تنگ است که گوشهایم شنیدن صدایش راحسرت میکشد...

دلم برای کسی تنگ است که چشمانم ، چشمانش را می طلبد...

دلم برای کسی تنگ است که مشامم به دنبال عطر تن اوست...

دلم برای کسی تنگ است که دلش همانند دل من است...

دلم برای کسی تنگ است که راهنمای زندگی ام ست...

دلم برای کسی تنگ است .............

 پدر عزیزم قلب 

از تو آموختم چگونه سبکبال زندگی کنم تا هجرتم نیز سبکبال باشد این

 بالهای پرواز قناعت و امید و عشق را تو به من بخشیدی, روزت مبارک

 و روحت شاد......ناراحت

 

 پیمانِ عزیزم قلب

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش همه در کنار

 تو برایمان معنی پیدا کرده است. روزت مبارک.قلب

 

 

 بردیا،عزیزترینمماچ

زندگی کن و لبخند بزن به خاطر من،که با لبخند تو زنده ام .روزت مبارکقلب

 

 

 

                    شکلکهای جالب 
آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)